Wednesday, July 9, 2008

Tour Zuid-Afrika



Hallo allemaal!

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten ga ik deze zomer naar Zuid-Afrika, met de organisatie Kingskids van Jeugd met een Opdracht. Wij als team van 45 mensen gaan daar evangeliseren door middel van dans en drama, muziek, getuigen en andere vormen van evangelisatie. Eerst hebben we een voorbereidingsweek in Nederland (Bootcamp) en daarna gaan we een week naar Kaapstad, dan Durban en als laatste Johannesburg.

Tijdens de tour zal ik zeer weinig gelegenheid hebben om op deze blog verslag te doen van de gebeurtenissen, maar er wordt wel een andere blog bijgehouden die jullie kunnen volgen: http://zuidafrikatour.blogspot.com/.

Ik wil ook van deze plek iedereen bedanken die mij financiƫel heeft ondersteunt, en iedereen die mij ondersteunt door middel van gebed. Wilt jullie voor mij blijven bidden gedurende de tour, voor bescherming voor mij en het team, voor wonderen en tekenen van God, voor een bijzondere aanwezigheid van de heilige Geest binnen het team?

Bedankt, en jullie horen na de tour meer van me.

Groeten van Matthijs

No comments: