Wednesday, January 23, 2008

Kingskidsweekend 19 en 20 januari: Eerste Concert!

Dit Kingskidsweekend was anders dan ik tot nu toe gewend was. Maar het was minstens even gaaf!

Zaterdagmorgen kwamen we aan op Heidebeek. We gingen vandaag vooral dansen, maar geen nieuwe dans erbij leren. Alles herhalen dus. 's Avonds hadden we wat we noemen het 'Concert voor God'. Een mooi principe, om alle dansen en dramastukken eerst op te dragen aan God en speciaal voor Hem te doen, voordat er mee uitstappen. Samen met velen vond ik dit concert erg mooi. We hadden ervóór een tijd van aanbidding om ons op God te richten, en zo gingen we het concert in. Ik had echt het gevoel dat God naar onze dansen en drama's keek, en er blij mee was. Heel bijzonder!

Zondag hadden we een bidstond en een stille tijd. Daarna hadden we een aanbiddingstijd, waarin de Heilige Geest erg sterk aan het werk was. God is good!!
Nu gingen we alweer opruimen op Heidebeek en alles klaarmaken bij de plaats van het optreden: 's Heerenhof. Nu nog het kostuum aantrekken, haren goed doen, en klaar! Tenminste, de jongens waren klaar en moesten vervolgens nog een uur wachten op de dames, die inmiddels high waren van alle make-up dampen.. Wij als het besluitvaardige geslacht besloten maar alvast te beginnen met de innerlijke voorbereiding (heartprep.). Toen we God weer betrokken hadden bij het concert, liepen we naar 's Heerenhof, en het concert kon beginnen!



Ik vond het zo gaaf om op te treden! Je zag echt dat mensen aan het genieten waren, en ik weet zeker dat God door ons heen heeft gewerkt. Ons doel was dus volbracht, en dat vond ik misschien nog wel het gaafste van het hele weekend!
Ik ben erg dankbaar dat ik deel uit mag maken van deze geweldige groep mensen. I thank you sons and doughters of the King, maar vooral de Koning zelf!!

5 comments:

saartj said...

hey matthijs:)
was inderdaad een superleuk weekend:)
beetj anders, maar idem heel leuk en kheb ook heel veel bijgeleerd:)
nu verlangen naar ons eerst actieweekend eh:)
nujah, weet je nog onze discussie of actie nu met 'c' of 'k' was? wel ik heb net gehoord dat actie nu dus weer met een 'k' wordt geschreven:( waarom verandert die Nederlandse spelling toch altijd zo vlug? nujah, je hebt dus gelijk;)(ik geef niet graag mijn ongelijk toe..dus profiteer er maar van dat ik het nu toch es doe:p)
haha, njah, meiden moeten nu eenmaal mooi opgemaakt zijn als ze op het podium moeten staan hé;)jullie zagen er trouwens ook netjes uit hoor;)
byebye,
tot de volgende:)
dikke knuf,
saartjxxx

Matt said...

hee matthijs kerel, mooie blog!! je bent goed bezig man, ik geniet van je dansen!!

bless matt

Hans Cozijnsen said...

Matthijs, je bent geweldig!

Anonymous said...

Ha! En genieten deden we! Merci les enfants du roi!

Anonymous said...

ooh, en tuurke is natuurlijk gewoon arthur :-p (ja sorry, ik gebruik die naam normaal gesproken als nick)