Friday, January 18, 2008

Update

Ik heb al langer dan een week niets meer geschreven, dus het werd weer eens tijd...

I got a few things to say. Ten eerste dat ik maandag begonnen ben met street/hiphop, dansen dus, bij de zelfde dansschool waar ik vorig seizoen breakdance deed. Ik vond het echt gaaf! De dans die we nu instudeerden was op een hoog niveau, dus ik moest mijn best doen, maar ik kon het best goed bijbenen. Ik ben wel de enige jongen in deze groep.. Maar goed, dat moet de pret niet drukken; ze zijn in elk geval niet arrogant en volgens mij best aardig;P. En het is gelukkig absoluut niet zo dat er alleen vrouwelijke bewegingen gebruikt worden, juist niet! Heerlijk was dit, precies waar ik naar zocht.:D Alleen had ik de dagen na maandag wel behoorlijke spierpijn...:S

Verder was de week niet zo leuk helaas, dat kwam denk ik vooral doordat ik heel verkouden was, en daarnaast een prikkelhoest had (dus zo'n beetje om de minuut hoesten, en om het half uur mijn neus snuiten :S). Ik had er best voor thuis kunnen blijven, maar dat heb ik uiteindelijk alleen donderdag en vrijdag gedaan. Morgen heb ik Kingskids met als thema Revolutionairy Faith, dus we zullen maar geloven dat ik totaal genezen ga worden daar XD

Voor iedereen die energie niet kan opbrengen om even naar beneden te scrollen hier nog eens:
KOM ZONDAG VAN 16 TOT 17 UUR NAAR 'S HEERENHOF VOOR HET OH ZO SENSATIONELE KINGSKIDS CONCERT!!
(Als nu de hele zaal niet volzit weet ik het ook niet meer;))

Oh ja, op aandringen van Dorien hier nog even de revolutionaire mededeling dat ik deze week NUL KEER TE LAAT ben gekomen! Jaja ik leer het wel XD
(alle eer en dank naar Dorien XD)

Goed, hier zit ik dus al hoestende en ziek zijnde dit bericht te schrijven (ik ben zo zielig :P).. Maar houd mijn moeder maar voor dat ik me helemaal goed voel hoor, anders houdt ze me nog onder dwang thuis van Kingskids :O (dan zou ik er wel weer tussenuit sneaken hoor, met Gerco's hulpXD, maar toch...)!

Ok, had ik nog wat onzinnigs te zeggen... Neh volgens mij heb ik alles gezegd wat ik mogelijk in mijn zieke en stinkende toestand kwijt zou zou kunnen. Oh ja, ga me nou alsjeblieft geen beterschapskaartjes sturen - maar geld mag altijd =P.

Groetjes van Matthijs!

No comments: