Wednesday, March 12, 2008

My Interesting Life

Hallo alle lezers van mijn prachtige blog!

Ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik heb weer een leuke tijd achter de rug. Life is good!

Mijn vakantie is lekker ontspannen geweest, ik heb niet zo heel veel meegemaakt. Wel ben ik gevraagd of ik het wat vond eens te kijken bij een vergadering van het team dat eindverantwoordelijk is voor de jeugddiensten van mijn gemeente. Best een eer vond ik dat, het geeft wel aan dat men vertrouwen in me heeft. Verder ben ik met Gerco naar Step Up 2 geweest, best gafe dansen!:D

Afgelopen vrijdag en zaterdag had ik een weekend met mijn club, in Deventer. Het was een erg gezellige tijd, maar ook de serieuze tijden waren erg goed. Ik mocht - voor de eerste keer ooit - de aanbidding leiden! Dit beviel me wel, ik vind het gaaf om mensen aan te moedigen naar God toe te gaan. We slipen ongeveer 3 uur: van 5 tot 8 uur.XD
Zaterdag hebben we een heerlijk ontbijtje opgediend gekregen door de leiding (het thema was dienen;) ) en hebben we onschuldige winkeliers en marktlui lastig gevallen met het ruilspel, dus beginnen met een ei en dat ruilen tot je iets beters hebt. De rest van de middag hebben we gezwommen in de Scheg in Deventer, wat natuurlijk de grootste lol teweeg bracht. 's Avonds hebben we nog een soort dienst gehouden, met de ouders erbij (mijn ouders waren er niet - :D - ).
Het was een geslaagd weekendje met een super sfeer!

Zondag ben ik ook nog eens naar het Zangfestijn geweest, waar de Opwekkings cd wordt opgenomen. Leuk om hier ook nog even bij te zijn, het was de eerste keer in jaren dat ik hier maar één dag bij ben geweest:P.

Verder heb ik maandag ook nog een goede avond gehad. Ik doe dus mee met de discipelschapstraining van mijn gemeente, dit was de tweede keer dat er een avond was. We kregen les van Jan-Sjoerd Pasterkamp, een erg inspirerend figuur. Hij is jaren lang zendeling geweest in Australië en Papoea Nieuw Guinea, waar hij ongelovelijk veel wonderen en tekenen van God mee heeft mogen maken. Wat mij het meest aansprak is dat hij in zijn jonge jaren engelen heeft gezien, met vlammende zwaarden! Wow, deze man heeft me erg geïnspireerd volledig voor God te leven, en dichtbij Hem te leven.

Dit was dan weer een stukje uit mijn interssante leven. :) Wees gehoorzaam aan je ouders XD

Groetjes van Matthijs

3 comments:

saartj said...

wat maak jij toch veel mee:)
en meestal dan nog zo'n leuke dingen;)
ons tienerweekend komt er ook aan en ik weet nu al dat het supertof zal worden dus ik kan er volledig in komen dat jou weekend met je jeugdgroep echt op en top was;)
idem wel leuk dat mensen zo'n vertrouwen in je hebben:)
heheh, step up2 is echt een goeie film hé:)de dansen vind ik echt super goed! natuurlijk soms wel beetj onchristlijk, maar je moet wel echt talent hebben om zoiets te kunnen!
dat muziekfestijn? wat is dat zo'n beetj? wij hebben dat denk ik niet in België...
en wat gaaf dat je zo'n mooie getuigenissen mocht horen van die man! het moet echt fanstastisch zijn als je Gods engelen kunt zien, misschien ook wel wat eng, maar als je weet dat het Gods engelen zijn moet je niet meer bang zijn!:)
van die prestatiedruk dan...nujah, de leerkrachten worden dan soms boos of zeggen dat we veel beter kunnen...ze zeggen dan dat we 'meer' moeten studeren, maar we hebben echt al zo veel werk van alle andere vakken dat dat dus niet meer lukt..nujah, ik sla me er altijd door hoor;)maar soms is het knap lastig...
met mij gaat het verder goed ondanks alle drukte:)ik ben aangenomen voor Zuid-Afrika zomertour dus mijn zomervakantie ligt ook al vast:)ik verlang al echt om te gaan:)na alle verhalen die ik al van jullie heb gehoord!
en natuurlijk verlang ik ook al super hard naar het volgend kingskidsweekend:)het gaat echt megasuperdeluxetof worden!
maar ik zal je hier laten;)
dikke knuf en Gods rijke zegen,
Saartjxxx
p.s. ik moet van mijn klein zusje vragen of je nu al naar high school musical hebt gekeken;)

Ben said...

en zo is het

Gerco Derksen said...

ik denk dat ik die laatste zin niet heb begrepen..xD