Thursday, February 28, 2008

Letter from hell...

Vooruit, nog één filmpje van Godtube dan...

2 comments:

Matt said...

hee broer, alles goed! I still love your dancing!!
(vergeet je filmpjes niet te vernieuwen, volgens mij heeft Godtube.com een "bug" ofzo..

bless u !!

Ben said...

I guess the bug's over... fat filmpje! Echt heftig. Sommige mensen zijn echt verantwoordelijk voor hun eigen keuzes. Maar wat als je ze de keus niet aanbiedt? Heb zelf regelmatig stilgestaan bij Mat25 (je weet wel, schapen en bokken) en dan te bedenken dat er iemand aan de andere kant in de rij staat en je aankijkt en zegt: "Waarom heb je het me nooit verteld? Waarom?!". En soms krijg je gewoon de kans niet of zo... Misschien moet je dan kansen maken. Maar in dit verhaal zijn de kansen er duidelijk geweest en heeft de Christen zélf het onderwerp bewust ontweken! Dan denk ik toch aan de woorden van Jezus "Wie zich voor mij schaamt, ik zal mij voor hem schamen" (Lk9:26)...