Monday, November 17, 2008

Rust in vrede deel 2

Hallo allemaal!

Toch maar weer even een update, het stilzwijgen wordt wat monotoon..
Om in vogelvlucht over de tijd na mijn laatste blog te vertellen: uiteraard heb moet ik al een flinke poos weer naar school. Ik heb mijn vakantie met veel leuke dingen afgemaakt (zoals een vakantietje naar Luxemburg) en heb na de vakantie ook veel leuke dingen gedaan. Een van de meest bijzondere daarvan was de bootcamp (extra lang eerste weekend) van King's Kids. We hebben weer veel gedanst, het nieuwe team een beetje leren kennen en ons met God beziggehouden. Het heeft me erg geïnspireerd.
Met school gaat het tot nu toe nog goed: mijn eerste toetsweek is goed afgelopen met allemaal voldoendes. Het is wel druk, maar dat hoort erbij he...

Wat me er eigenlijk toe aanzette om dit bericht te schrijven is een trieste mededeling:

Mijn geliefde woestijnrat Sam Gerbil heeft op 16 november jl. besloten zijn levensdoel volbracht te hebben op deze aarde.

De doodsoorzaak was dit keer niet verdrinking in het drinkbakje maar waarschijnlijk is hij weggekwijnd door schuldgevoelens over het vermoorden van zijn voormalige broertje Mouse (zie december 2007 op deze blog). Hoe het ook zij, moge hij rusten in vrede (zou de woestijnrattenhemel daadwerkelijk een woestijn zijn..?).

Omdat ik altijd zo goed voor mijn huisdieren zorg mag ik van mijn moeder geen nieuwe, dus dit was waarschijnlijk het laatste zielige dode dieren-verhaal ooit van mij (ààààààh...).

Enjoy life!

Ps: ik ben wel in te huren als overlijdensbrievenschrijver (€15,- per overledene).

No comments: